Jak pewnie zauważyliście, do chwalenia to ja wyrywna nie jestem...Chociaż, nie powiem, kilka razy doceniłam publicznie dobrą robotę, niestandardową obsługę, czy fachowość...
Uwaga !! Będę chwalić...;o)
Kilka miesięcy temu zakupiliśmy oczyszczacz powietrza...Sprzęt wypaśny (kilka niestandardowych funkcji), cena bardzo przystępna...Efekty ?? Miód, malina, a po brodzie soczek się leje...;o)
I nagle, dnia pewnego sprzęt umilkł, panel przestał działać...Czarna rozpacz...
Przepięć nie było (mamy wszystko pozabezpieczane, bo lubimy dbać o własne pieniądze), postępowaliśmy zgodnie z instrukcjami, więc co ??
No cóż...Gwarancja i kontakt ze Sprzedawcą...
Miny mieliśmy kiepskie...
Wiadomo, elektronika ma swoje prawa, a nawet najlepszy produkt czasem płata figle...
Pan N. przesłał maila z zawiadomieniem o problemie...
Odpowiedź nadeszła prawie natychmiast: "Na kiedy mamy zamówić Kuriera ??"
Cuda ??
Kontakt ze Sprzedawcą był perfekcyjny...Powiem więcej...To my mieliśmy większy problem z datowaniem usługi, niż Oni z jej wykonaniem...
W każdym razie...Kurier przybył, sprzęt odebrał...Nam pozostało puste miejsce...
Otrzymaliśmy powiadomienia, że sprzęt dotarł do Serwisu...A dobę później, że reklamacja została uwzględniona, sprzęt naprawiony (z opisem co) i...Ruszył w drogę powrotną !!
Żeby Wam uzmysłowić szybkość tej operacji, dodam, że Pan Kurier wręczył mi paczkę z komentarzem:
"- Jeszcze tego nie widziałem !! Szybciutko ten sprzęt do Was wrócił !!"
My byliśmy w lekkim szoku...
Otwieramy paczkę i...
Najpierw ryknęliśmy śmiechem...A potem Pan N. pobiegł po aparat, żeby to uwiecznić...
To w ramach "przeprosin" ??
Nie mamy pojęcia za co, ale gest był bardzo miły...;o)
I bez mrugnięcia okiem mogę chwalić !!
1. Obsługa sprzedażowa: 6
2. Obsługa posprzedażowa: 6
3. Obsługa Klienta: 6
4. Kontakt z Firmą: 6
5. Obsługa serwisowa: 6
6. Wprawianie Klientów w dobry humor: 6
Dzisiaj dostaliśmy maila z zapytaniem, czy wszystko w porządku...Takiego "szoka" żeśmy załapali, że zapomnieliśmy Ich powiadomić, że sprzęt dotarł i działa...Gapy z nas okrutne !!
Postanowiłam publicznie Im podziękować !! A przy okazji, to niezła instrukcja dla innych Firm i Sprzedawców, jak obsługiwać Klientów, jak organizować pracę i jak traktować ludzi, którzy zaufali właśnie im...To procentuje !!
Reklama to drogi interes, a można ją mieć za free...;o)
Pięknie dziękujemy Firmie YOER (do podania danych osobowych nie czuję się uprawniona) z Kościana...To była bardzo DOBRA ROBOTA !!