Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

sobota, 12 września 2020

Człowiek z pasją potrzebuje pomocy...

     Powtarzać to ja się nie lubię, chyba że proces sklerotyczny, zwany czasem "młodzieńczym zamotaniem", postanowi inaczej...Ale tym razem zamotana nie jestem...;o)

     Dla moich wiernych Czytaczy nie będzie to nowinką, dla Nowych Duszyczek może okazać się interesującą informacją, a może nawet inspiracją...

Pisałam o Niej i Jej twórczości tutaj...

Mickiewicz

i tutaj...

Sienkiewicz 

i tutaj też...

Żeromski

     Nie wrzucam linków, żeby się promować, chcę Wam przybliżyć twórczość Agnieszki Zielińskiej i przybliżyć Jej pasję...

     Agnieszka przemierza Polskę, Europę, Świat szukając śladów naszych Pisarzy...No i nie da się ukryć, że robi to wszystko z nauczycielskiej pensji...

     Z tej pensji wydaje również swoje literackie przewodniki, przybliżając Czytelnikom nie tylko znane Postacie, ale również Ich losy...Czasem bardzo zagmatwane...

     Agnieszka rzadko prosi o pomoc (Zosia samosia), ale tym razem ten "czort z koronką" bardzo pokrzyżował plany Podróżniczki...Aga potrzebuje drobnego wsparcia finansowego, żeby wydać kolejną książkę...Bolesław Prus drepcze niecierpliwie, żeby stanąć na Waszych bibliotecznych półeczkach...

     Może wspólnymi siłami uda się nam wyrwać Go z szuflady Pani Zielińskiej ??

     No i fajnie jest być Mecenasem Sztuki...;o)

Jeśli możecie, wrzućcie coś do "kapelusza" Agnieszki...;o)

Kapelusz 

18 komentarzy:

  1. Mecenasem sztuki? zawsze, zaraz jadę na festyn, ale wieczorem lub jutro na pewno, przeczytałam i znam autorkę przecież. Wielki szacun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, podziwiam bardzo tą panią, jednak niestety nie interesują mnie zbytnio takie rzeczy :( ALE TRZYMAM ZA NIĄ KCIUKI!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, co to znaczy z własnej pensji realizować kosztowną pasję, niektórzy tak mają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasje są zawsze kosztowne, jeśli nie finansowo to czasowo...;o)

      Usuń
  4. Wydałam cztery ksiązki w własnych funduszy więc do bólu rozumiem ten problem.
    Książki Agnieszki Zielińskiej są na wysokim poziomie. Wszystkie kupiłam i dałam w prezencie mojemu starszemu wnuki który jest uczniem II klasy liceum. Jest zachwycony.
    A ja oczywiście też Agnieszkę wesprę ...
    I życzę Jej wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto jak kto, ale Ty ten "ból" rozumiesz...;o) Pasja to Twoje drugie imię...;o)

      Usuń
  5. Ojejuś, a czego ja przegapiłam te książki? Pędzę nadrabiać zaległości. Do kapelutka też coś wrzucę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiem...;o) Wrzuć !! Prus tego godny !! ;o)

      Usuń
  6. Kurcze, szkoda że nie ma możliwości wpłat za pomocą SMS-a(tak jak na siepomaga), wtedy na pewno bym się dorzuciła. Dla mnie to po prostu najwygodniejszy sposób. Ale oczywiście udostępnię u siebie info o zbiórce.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieta z pasją! Podziwiam takie osoby :)

    OdpowiedzUsuń