Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

sobota, 28 września 2024

Przepraszam za gryzonie...

     Kogo przepraszam ??

Wszystkie Babcie i Kandydatki na Babcie !!

     Wierzcie mi na słowo, że złych intencji nie miałam !! Chlapnęło mi się przez przypadek...;o)

     Między wycieczkowymi wypadami z Wnukami usiłowaliśmy ogarniać wrzosowiskową rzeczywistość...Niewiele dawało się zrobić, bo skwar panował okrutny od świtu do wieczora...Niżej trzydziestu stopni nie schodziliśmy wcale...

     W nocy padało, więc wdzięczni byliśmy Matce Naturze, że przynajmniej ten problem mamy z głowy...Podlane - przetrwa...Ale zbierać trzeba (szczególnie fasolka szparagowa dawała mi "popalić" plonami nie do okiełznania)...

     Pomoc w zbieraniu była domeną Princeski...A jak jeszcze Babcia pozwalała użyć sekatora, to hohoho...;o)

Kwadrans na tej spiekocie był wyczynem wielkim...

     - Kochanie...Idź odpocząć do kuchni...- zachęcałam Wnuczkę...

     - Jeszcze tylko poziomki Babciu...- padała odpowiedź...

Po kilku minutach...

     - Kochanie...Idź do kuchni...Jesteś przegrzana...- prosiłam ponownie...

Princeska posłuchała...Wstała z grządki...Zrobiła dwa kroki...

     - Babciu !! A Ty ?? - zapytała z wyrzutem...

     - Ja dam radę...Babcia jest twardsza od szczura...- rzuciłam ze śmiechem...

Wnuczka zrobiła kolejne dwa kroki, stanęła, odwróciła się i padło:

     - Na prawdę Babciu ??

Orzesz...ko...

Ki czort mnie podkusił ??

     - Tak, Kochanie...- brnęłam dalej...- Babcie tak mają...

     - Wszystkie ?? - drążyła Princeska...

Ło Matko i Córko...Nie odpuści...

     - Prawie wszystkie...- próbowałam ratować sytuację...

     - No prawie...Wiem...- na twarzy Princeski było widać pełną koncentrację...

     - Babciu...A szczury lubią taki upał ??

Echhh...

     Zebrałam łubiankę, nasze zbiory i poczłapałam z Wnuczką do kuchni...Już wiedziałam, że nie odpuści tematu gryzoni i filozofii "dlaczego jedne Babcie tak mają, a inne nie"...Ponad godzina debaty...   

4 komentarze:

  1. babcią nie jestem, to mi nie wadzi, ale inne... nooo nie wiem...;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babcię tak mają.... ale do czasu :-)
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń