Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

czwartek, 24 grudnia 2020

Zwierzątkowe życzenia...;o)

     W tym roku nie będzie życzeń wesołych, czy spokojnych Świąt...Jakoś dziwnie mi to brzmi...

     "Nietoperz" zmienił w naszym życiu wiele, więc tak sobie pomyślałam, że tylko zwierzakami można ten "urok" odczynić, a każdy z Was niech już sobie "adopciaka" wybierze...;o)

- Zdrowy jak rybka...


- Odważny jak lew...


- Wierny jak łabędź...


- Przyjazny jak pies...


- Radosny jak skowronek...

- A może ktoś potrzebuje kury...

znoszącej złote jajka ??

- Albo bociana...

który w wolnych chwilach podrzuca nam koszyczki z rozkosznymi bobasami...

     Bierzcie co chcecie, ile chcecie i kiedy chcecie !!

     A ja z całego serca będę Wam tego życzyć i trzymać kciuki za realizację...;o)

Jeśli jakiegoś zwierzaka brakuje, to częstujcie się do woli...


 

Niech Moc będzie z Nami !!


P.S. Skorzystałam ze zdjęć i grafik umieszczonych w necie, mam nadzieję, że ich Właściciele nie będą mi mieli tego za złe i przyłączą się do zwierzątkowych życzeń świątecznych...;o)


16 komentarzy:

  1. Ja mam duże zadatki na... leniwca, ewentualnie z dodatkiem niedzwiedzia spiacego w zimie :))))
    Pozdrawiam z pozycji wybitnie wypoczynkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za mile zyczenia! Ja wybieram kure bo taka sliczna jest - moze byc bez zlotych jajek

    Force be with you

    Pozdrawiam
    Aga T

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i bardzo oryginalne życzenia, dziękuję Ci za nie i wzajemnie! Ja mimo wszystko pożyczę radości, zdrowia i spokoju, na te najbliższe dni bowiem zasłużyliśmy na nieco ulgi i zapomnienia od tej covidowej codzienności. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Covidowej rzeczywistości mówimy w czasie Świąt: spadaj koronek...;o)

      Usuń
  4. Zdrowych i Spokojnych Świąt Gordyjeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo, gordyjko, za niezwykle oryginalne życzenia(aż sama się do siebie uśmiechałam podczas ich czytania). I ja Tobie życzę wszystkiego co najlepsze na te święta. Mimo wszystko.

    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam świątecznie, zdrowia życzę i końskiej siły, sokolego wzroku i sowiej mądrości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym roku to choćby kucyka, biorę w ciemno...;o)

      Usuń
  7. Dużo rybek dla mnie i moich bliskich, kurką też bym nie pogardziła, a szczególnie jajkami wiejskimi, niekoniecznie złotymi. Ja życzę Wam tego, co potrzeba, wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ogromnej ławicy Ci życzę i omletu ze stu jaj !! ;o)

      Usuń