Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

poniedziałek, 3 stycznia 2022

"Król" jest nagi...

 Alfa, Delta, Omikrony,

wirus pędzi jak szalony,

nikt logiki nie pilnuje,

kiedy Naród się szprycuje.

Stara fala, nowa fala,

już następne widać z dala,

"leczyć" można procedurą,

albo jeszcze większą bzdurą.

Mała, bawełniana szmatka,

wirusowi drogę zatka,

Dystans pewnie spowoduje,

że paskudnik zeświruje.

Pryskaj dłonie raz po raz,

żeby ci naskórek zlazł,

Chodź cichaczem, po kryjomu,

a najlepiej to siedź w domu.

Ludziom siada już psychika,

panikują gdy ktoś kicha,

podzieleni paszportami,

który ich wolnością mami.

Nienawiścią oczy płoną,

gdy odezwie się "oszołom",

powodując wielki ból,

że to jednak "nagi król"...

23 komentarze:

  1. Cudowny wiersz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwie rymcioklepka, ale fajnie, że Ci się podoba...;o)

      Usuń
  2. :D, :D, :D.
    Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  3. W poświąteczny poniedziałek odwiedził nas trzykrotnie zaszczepiony bełchatowski brat. Gościł w naszym mieszkaniu 3 godziny. W środę zaś zadzwonił że zemdlał, wezwano pogotowie, zrobili test, wyszedł covid!
    Brat z którym mieszkam, zaszczepiony dwukrotnie, właśnie w tym dniu zaczął odczuwać ból gardła. Ja nie zaszczepiona nie odczuwałam żadnych dolegliwości.
    Brat w Bełchatowie czuje się źle, ale na szczęście nie jest tragicznie. Mój domowy brat przeszedł przez fazę potężnego kataru, wczoraj zrobił test który wyszedł ujemny.
    Ja w dalszym ciągu czuję się dobrze.
    A bełchatowski brat poczęstował wirusem swoją żonę, która jest bardzo osłabiona.
    Nie mam żadnych koronkowych oznak, nie zrobiłam testu i nie zrobię chyba że te objawy mnie jednak dopadną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żona brata także trzykrotnie zaszczepiona.

      Usuń
    2. I tego się trzymaj !! Niech Moc będzie z Tobą...;o)

      Usuń
  4. Sama prawda ... niestety ...

    OdpowiedzUsuń
  5. To marny mój los, skorom trzy razy zaszczepiona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomity utwór. Pozdrawiam serdecznie i życzę aby nowy rok przyniósł dużo zdrowia, spokoju i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Wy też się Lenuś trzymajcie !! ;o) Dzięki...;o)

      Usuń
  7. Ooo, leczenie procedurą przeżyłam, to taka nowość w medycynie, panaceum ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panaceum na wszystko, a jeśli na coś nie pomaga, to potrzebna teleporada...;o)

      Usuń
  8. Zacznij pisać dla dzieci, to wnuki będa miały frajdę i pamiątkę po Babci literatce. Ja rymuję, ale wnuków nie mam, wić nie mam dla kogo. Uściski noworoczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak technologie przetrwają, to będą miały sporo do czytania...;o)

      Usuń
  9. A niech będą tu widoczne,
    Pozdrowienia noworoczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiersz jest rewelacja naprawde! Jestes Miszcz! Bravissimo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawa nastroju dobrze wpływa na "walkę" z pandemiami...;o)

      Usuń