Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

poniedziałek, 28 czerwca 2021

Już za parę dni...

     Razem z "Kochanowskim" Agnieszki Zielińskiej przywędrowała do nas jeszcze jedna przesyłka...

Echhh...

Zapachniało WAKACJAMI !!

     Tym razem jednak, czytać nie będziemy...Będziemy pisać !! A właściwie...Zbierać wpisy...;o)

Już wiecie gdzie się wybieramy ??

W góry !!

     Postanowiliśmy ruszyć tam, gdzie zastał nas początek pandemii i definitywnie ogłosić jej zakończenie !!

     Na pohybel !! Ruszamy w Tatry !!

Oczywiście, w doborowym towarzystwie...Przynajmniej, taki jest plan...

Właściciele już do książeczek wpisani...;o)

     Księciunio ma wpisaną również, pierwszą Wielką Wyprawę Urodzinową z 2017 roku, kiedy jako Trzylatek zdobył na własnych nóżkach Jaskinię Mroźną...Princeska miała wtedy miesiąc...

     Princeska ruszy zdobywać pierwszy wpis jako Czterolatka...Tygrysek będzie świętował wtedy pierwszy miesiąc życia...

     Nowa tradycja !! ;o)

Ale, że sprawiedliwość musi być, więc...


Tak !!

     Na wędrówki Tygryska też jesteśmy gotowi...;o)

     Wszak Tygryski lubią brykać najbardziej...;o)

Za dni parę...

17 komentarzy:

  1. Super sprawa! zdobywajcie góry, zdobywajcie pieczątki.
    My ruszamy także, ale do Kotliny Kłodzkiej:-)
    Machamy do was turystycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żebyś wiedziala jak się cieszę i jaka jestem z Was dumna.....szczegolnie z tych Maluchow.
    Powodzenia życzę nie tylko ja ale i moje Szczerbato-Pytalskie które juz po niektorych tatrzanskich szczytach wedrowaly. ...
    :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluchy szczytów nie zaliczą, ale dolinki też są fajne...;o)

      Usuń
    2. Nawet nie zauwazysz jak maluchy staną się nastolatkami i zaczną chodzić po szczytach. A Babcia z Dziadkiem będą na nich czekać w schroniskach :-)

      Usuń
    3. Wszystko ma swój czas...;o)

      Usuń
  3. "Idę w góry cieszyć się życiem
    Oddać dłoniom halnego włosy..."
    Idźcie i cieszcie się ile wlezie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ja wprawdzie nie miałam książeczki, ale sporo łaziłam po górach z rodzicami.
    Dzięki za przypomnienie o "Kochanowskim" - już zamówiony.:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych wakacji! Przedni pomysł na letni wypoczynek.
    ps. może i ja się zaopatrzę w taką książeczkę:)? Lecą googlować w temacie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Udanych wakacji! Pewna jestem że wasze będą bardzo udane :)
    Kocham góry, sama w nich mieszkam :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witanko...;o)
      Masz absolutną rację !! Były bardzo udane...;o)

      Usuń