Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

wtorek, 14 lipca 2020

Jeszcze żyje...

Po tysiąckroć zdradzony,
szarpany i zraniony,
każdy jak chce to Go łupi,
choć Naród nie jest głupi.
Serducho Mazowieckie,
gdyby zechciało...Nie chce...
Odwaga w żyłach płynie
Ludzi - w tej dziwnej krainie.
Bo krew Ich wsiąka w ziemię,
takie dziwne to Plemię.
Lecz gdy wróg pokonany,
pokój krwią odzyskany,
walka dalej się toczy,
i wykłuwają oczy,
i mordują słowami,
i wciąż walka jest z nami.
Dusze nie spokornieją,
omamione nadzieją.
Tam gdzie sąsiad z sąsiadem
wciąż się ganią o zdradę,
tam gdzie każdy gest dłoni,
atakuje, nie broni.
Dziwny Naród nie słucha,
bijącego Serducha... 

P.S. To jest mój "PO-PiS", w odpowiedzi na wszystkie ostatnie, polityczne newsy...No cóż...Znowu mi się "ulało"...
Ale trudno być "genetyczną optymistką", gdy wszędobylska nienawiść człeka ciśnie...
     Proszę Was o jedno...Jeśli chcecie skomentować mój post, nie obwiniajcie "drugiej strony"...Obie strony mają tyle "za uszami", że nawet słoń by tego nie uniósł...
     Moim zdaniem żaden z Kandydatów nie zasługiwał na ten urząd...Jeden został wybrany...Kropka.

8 komentarzy:

  1. Sądzę, że nie ma w ogóle kandydata, który by zasługiwał... tego nie da się stwierdzić, zanim zostanie wybrany, kandydat sprawdza się dopiero później, i nigdy nie było i nie będzie idealnego. Dlatego stawiam diagnozę taką, żę cąła frustracja polityczna wyborców bierze się stąd, że chcieliby widzieć na stołku osobę idealnie odpowiadającą ich oczekiwaniom, a to po prostu niemożliwe, czyli nasz polski idealizm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dołożysz jeszcze, że genetycznie na wszystkim się znamy i zawsze "moja" racja ważniejsza, to obraz Rodaka mamy w kilku zdaniach...;o)

      Usuń
  2. Powiem krótko - jestem rozczarowania, zdziwiona, a niektórzy lepiej by zrobili, gdyby nie zabierali głosu publicznie...oczywiście nie Ciebie mam na myśli:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !! ;o) Ja też kilka osób "odkryłam" na nowo...;o)

      Usuń
  3. Zgadzam się z Tobą, wszyscy mają coś za uszami, te wybory to było po prostu wybieranie mniejszego zła

    OdpowiedzUsuń
  4. Było, minęło,żyjemy dalej.

    OdpowiedzUsuń