Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

piątek, 19 kwietnia 2013

Przegląd okresowy, czyli kontrola eWuś-a...


Przychodzi baba do lekarza…
I babie czasem się zdarza…
Grzecznie się wita dziewczyna,
I spowiedź swoją zaczyna…

„Będzie Pan miał zaraz z głowy,
Ja chcę przegląd okresowy…
W kręgosłupie coś mnie łamie,
Nieruchome też mam ramię,
Ręce mnie już nie słuchają,
Krzyże ciągle w poopę dają,
Mocz chcę zbadać oraz krew,
By nie robić ciału wbrew”…

Lekarz skrzętnie zapisuje,
Coś tam mruczy, coś drukuje…
„- To zacznijmy od badania !!”
"- Od badania ?? "– masz Go Drania…

Opukuje, osłuchuje,
Ciśnienie podsumowuje…
Teraz się po brodzie drapie…
„- Skurcz czasem Pani nie łapie??”

"- Skurcz to pikuś – rzucam szybko…
Ale problem mam z…hmmm…szybką…??
- Z jaką szybką ??" – pyta On
I pociesznie marszczy skroń…

"- Z zasady o to mi szło,
Że mam w piętę wbite szkło…
- W zimie boso się chodziło ??
Tak na mrozie nie jest miło…"

O masz !! Jaki z niego Chwat !!
"- To szkło mam czterdzieści lat !!
Nie chcę dłużej być dziobana !!
Chcę chirurga !! Proszę Pana…"

A to Mu się trafił dziwak…
Gapi się i głową kiwa…
„- Takie szkło…zabytek prawie”…
„- Wiem…W ramki sobie je oprawię”…

Plik skierowań wydrukował,
Coś tam chwilkę komponował…
Kilka uwag rzucił gorzkich,
Zapisał mi jakieś proszki…

I jest dumna moja buźka,
Bo sprawdziłam dziś eWuś-ka…

11 komentarzy:

  1. :-))))
    Wierszowana wizyta u lekarza,
    to nie zawsze się zdarza :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. jantoni341.bloog.pl19 kwietnia 2013 22:45

    Oj, podrzuciłaś mi temat,
    tylko że wierszyka... nie mam.
    LAW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogłoś w domu ciszę
      i coś tam napiszesz...;o)

      Usuń
    2. jantoni341.bloog.pl20 kwietnia 2013 23:15

      Coś na blogu wyszło,
      powiązane z wiosną,
      ale na leczenie
      nadzieje nie rosną.
      LAW

      Usuń
  3. Genialna jesteś! Czy mogę odczytać go na spotkaniu naszych Inspiracji, oczywiście nadmieniwszy kto jest autorem???????????????????????????????????.................;o)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gordyjka raczej z tych sadystycznych pacjentek, co? Co sobie jaja z doktorów robią, żeby sprawdzić ich zaangażowanie w cyfryzację państwa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gordyjkowa wizyta ewusiowa :)
    A to ci historia!
    Żebym umiała tak rymować, opisałabym nasze przeboje przychodniowe z ostatnich czasów... bo nam udało się zachorzeć kolektywnie

    OdpowiedzUsuń