Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

środa, 19 grudnia 2012

Dla L...

Dostaliśmy dzisiaj przesyłkę,
biała spora koperta...
Otwierałam ją chyłkiem,
by na zawartość zerkać.

Jak zawsze przed Świętami,
kartka i kilka słów,
opłatek dzielił Ktoś z nami...
Lecz zerkłam w kopertę znów...

A tam w kąciku schowany
leżał kawałek Duszy,
w papierkach zaplątany,
w tej kopertowej głuszy.

Wzięłam więc Duszę w swe dłonie,
do serca ją przytuliłam,
a Ona w żałości tonie,
aż łzami Ją pokropiłam...

Zaczęła mi opowiadać
i głos Jej drżał ze wzruszenia...
Łzy nie przestały mi spadać,
choć smutek nic tu nie zmienia...

Nie znam słów pocieszenia,
Nie znam tez takiej rozpaczy,
Nie znam pustego stwierdzenia,
że czas to wytłumaczy...

Lecz schowam kawałek Duszy
w zakątku mojego serducha,
niech się opłatkiem pokruszy
i niech kolędy posłucha...

10 komentarzy:

  1. O czymś i o kimś smutnym to jest...

    notaria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czymś smutnym i o Kimś, Kto nie dał się zniszczyć smutkowi...

      Usuń
  2. Mam nadzieję,
    że jak się Dusza wypłakała to jest jej lżej
    i inaczej patrzy na świat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych łez nie sposób wypłakać...ale to bardzo dzielna Dusza...

      Usuń
  3. Pozdrawiam Gordyjko Ciebie i L.Wzruszający wiersz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że ma Ciebie...bo Ty też dobra Dusza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem istotna...

      Usuń
    2. jantoni341.bloog.pl20 grudnia 2012 18:13

      Przeciwnie,
      jesteś bardzo ważna.
      Dziękuje za piękne słowa,
      a tak ich zaczyna brakować.
      LAW

      Usuń