Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

piątek, 23 listopada 2012

Kot prawdę Ci powie...:o)

     Wiecie, że ja za sierciuchami to tak raczej nie bardzo...Niby to ogon ma...Niby cztery łapy...I w oczy potrafi popatrzeć z rozmysłem...
Ale, żeby szczekało to nie powiem, mogło by być...
A toto nie szczeka...
Ale...
No właśnie...
     Każda zasada ma swój wyjątek...
     Jak zobaczyłam go na długiej, konkursowej liście u Jasnej8 od razu wiedziałam, że istnieje między nami więź niepisana, więź dotychczas nieodkryta, więź wręcz serdeczna...
Od kilku dni jestem zagorzałą fanką Karmelka...
Może nawet nie szczekać...
To Kociowatość pierwszego sortu !! 
     Pomijam imię, mojemu sercu bliskie, w związku z wrodzonym łakomstwem...
KARMELEK...
Mniammm...
Słodziaczek jakich mało...
A jaki intelekt !! Ho ho ho...
Zresztą...
Co ja się będę rozpisywać...
Kto się z Karmelkowym wyznaniem nie zgadza, niech pierwszy rzuci kamieniem...;o) 






P.S. Karmelka przedstawiam Wam dzięki życzliwości Blogerki i Przyjaciółki Karmelkowej...
                                      http://kotyszki.blogspot.com

A ja poszłam szukać krzesełka pod które się zmieszczę...;o)

11 komentarzy:

  1. :))))
    Ale mnie rozbawiłaś tym wpisem gordyjko :-)
    Bardzo Ci dziękuję za ten wpis i za tyle serdeczności dla mojego rudego słodziaka :-))
    Pozdrawiam serdecznie !
    Chyba teraz ja ukradnę ci ... ten wpis ;)))
    Mogę ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gordyjko ja już oddałam swój głos u Jasnej:) Nie napiszę na jaki Okaz, ale nie był to Karmelek. Przyznaję, że jest słodki, ale wybór tym razem był bardzo trudny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wiedziałam, że na kociowatych to Ty się Krzysiaczku nie znasz...:o)

      Usuń
  3. jantoni341.bloog.pl23 listopada 2012 23:21

    Nie wiem o co
    tutaj chodzi,
    lecz mogę się...
    z Wami zgodzić.
    LW

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam ,że blogi pomyliłam :-)))
    Karmelek jest śliczny i słodki na pewno...
    I poza tym pięknie rudy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak to - koty nie szczekają??? Szczekają jak najbardziej - na ptactwo wszelakie szczególnie. Przynajmniej moje.

    OdpowiedzUsuń