Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

poniedziałek, 28 maja 2018

Kobiety lubią kamyki...;o)

     - A na imieniny co chcesz ?? - zapytał jakiś czas temu Pan N.
Hmmm...
Co ja mogę chcieć ??
Ciuchy ??...Lipa...
Kosmetyki ??...Lipa...
Biżuteria ??...Lipa...
     Do listopada będę tak monotematyczna, że poza tenisówkami, bermudami i podkoszulkiem potrzebuję jedynie motyki...
To wszystko mam...
     Ale znając zapędy Ślubnego wiedziałam, że nie odpuści...
     A że trafiły nam się zakupy w pewnym, mało kobiecym przybytku, więc...
     - Te kamienie kup mi na imieniny !! - ufff...
Pan N. nie protestował...
Wiadomo, jak się baba uprze, to siły nie ma...;o)
     No to dostałam na imieniny kamienie !!


Dokładnie rzecz ujmując...
74 kilo kamieni...Otoczaków o orzechowym odcieniu...;o)
Cudny każdy z osobna i zbiorowo w worku...
     A w pierwszej "wolnej chwili" rozebrałam "niagarę"...


(Bo mi się wapienie do kwietnika skończyły)...
     I zaczęłam przebudowę obcobrzmiącego wodospadu, na rodzimą "siklawę"...


     Trochę ją tu mało widać, ale odkryłam to dopiero po powrocie do domeczku...;o)
     Jak skończymy te nasze "rewolucje" to pewnie zyska na urodzie...;o)
     A mnie i tak się duszyczka cieszy na takie cudności !!
     Bo kto powiedział, że kobiety mogą kochać tylko szlachetne kamienie ?? ;o)

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałaś ?? ;o)

      Usuń
    2. Wiedziałam, ale bałam się na głos powiedzieć....:-)
      Zajrzyj jeszcze do mnie.

      Usuń
  2. Toż one, te twoje kamuszki, ładniejsze od brylantów!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Natchnelas mnie! Te upaly mnie wykanczaja, ale teraz za pozno na budowanie... zazycze sobie na imieniny "wodogrzmoty Mickiewicza" wpadajace do "Jeziora marzen"! Bedzie pieknie, romantycznie, i zanurze sobie stopki w upalny dzien.... mhmhmmmmmmmmm :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wodogrzmoty to niech może będą Lubego, żeby nie doszło do nieporozumień...Że Ci Mickiewicz stópki masuje...;o)

      Usuń
    2. :)))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  4. Ano, lubią kamyki. Ja nawet bardzo. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wielkiego wapniaka w ogródku, rozsypuje się, ale cudny jest, bo rośnie na nim rozchodnik :-) Już prawie kwitnie. Takie kamyczki różniste to raj w ogródku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Echhh...A u nas tylko takie, co Panu N. pod szpadlem zgrzytają...;o)

      Usuń
  6. TY to chociaż kochasz kamienie, a ja zażyczyłam sobie na imieniny....sekator hihihihi. Takie z długimi ramionami, żebym mogła skracać górne gałęzie jabłonce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak nie przebijasz marzenia o motyce !! ;o)

      Usuń
  7. Wszystkiego co najpiękniejsze z okazji Imienin, a te Twoje kamienie są szlachetne inaczej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie...;o) Samych najszlachetniejszych kamyczków...;o)

      Usuń
  8. Niektóre kolekcjonują buty i torebki, inne kamienie szlachetne bardziej lub mniej, a jeszcze inne przepisy i.t.p.... Na wszystko trzeba miec warunki jakieś... albo przynajmniej fantazję ułańską ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak piękne to wszystkie kamienie można kochać :-)

    OdpowiedzUsuń