Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

niedziela, 3 marca 2024

Trzeci Piękny Dzień...

     - Macie siły na wyprawę ?? - zapytałam Wnuki po śniadaniu...

     - Mamy !! - wrzasnęli zgodnie...

     No to po drugim śniadaniu Icuś zamruczał silnikiem, a mechaniczne koniki zaczęły przebierać kółeczkami...

     Tym razem podróż była dłuższa (taka, że trzeba kanapek, bo trwa dłużej niż pół godziny)...

https://salazabawlemon.pl/ 

     Kolejny punkt na naszej mapie z salami zabaw dla dzieci...Który ?? Przestałam liczyć...;o)

     Obiekt prezentuje się godnie...;o)

Są samochodziki...

Tyrolka na platformie...

A nawet latające spodki...

     Zasada jest jedna...Czym wyżej tym bardziej wymagające atrakcje...;o)

     Animatorów na sali nie ma, więc Opiekunowie sprawują kuratelę nad Nielotami...Z takiej okazji Babcia nie mogła nie skorzystać...;o)

     Ku uciesze Wnuków i Dziadka (który wszystko nagrał), skorzystałam  (kilka razy) ze zjeżdżalni...Tej, i takiej po której zjeżdża się na oponach...

Wcisnęłam się do latającego spodka...

     Śmignęłam też na tyrolce (w tajemnicy przed Wnukami)...

Bawiłam się wyśmienicie...;o) 

Wnuki też...;o)

     Co mi się najbardziej spodobało ??

     Możliwość zamawiania posiłków z dowozem...Od dwudaniowego obiadu, do pizzy...

     Obsługa sali odbiera zamówienie, przygotowuje stół i serwuje posiłek...Pierwszy raz spotkaliśmy się z taką usługą i to jest świetny pomysł !!

Tym razem nie skorzystaliśmy z posiłku na miejscu, ale...

     - Która sala podobała się Wam bardziej ?? - zapytałam dla ścisłości...

     - Freak !! Lemon !! - odkrzyknęły Wnuki jednocześnie...Masz Babo placek...

     Będzin bardziej spodobał się Księciuniowi (dorośleje nam Chłopak)...

     Blachownia przypadła do gustu Princesce (przestrzeń łatwiejsza do okiełznania)...

Czeka nas więc powtórka...;o)

     Wieczorem Dzieciaki pojechały do Misiowego Domku, a Dziadkowie zaczęli oglądać nakręcone filmiki i wspominać radosne chwile...

Echhhh...

     Do wakacji jeszcze tak daleko...;o) 

14 komentarzy:

  1. Chudzielec jesteś, to udajesz dzieciaka;-)
    Ale, ale... nie "czym wyżej tym bardziej" tylko "im wyżej tym bardziej", obowiązuje konstrukcja "im - tym"; jesteś specjalistką od wyszukiwania atrakcji, ale ja specjalizuję się w gramatyce ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej jak wrzucają obwarowania wiekowe...;o)
      Po to są specjalizacje...;o)

      Usuń
  2. podziwiam twoją energię w stosunku do wnuków- nie idziesz na łatwiznę i wyszukujesz aktywne formy spędzania czasu z dziećmi a na dodatek sama w nich uczestniczysz! Icuś? jaka to marka samochodu, na krórymś już blogu czytam takie okreslenia auta,zdrobnienia niczym imiona, Susana,Renia, i twój Icuś, tamte sie domyśliłam a twojego nie...;-)Lida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczestnictwo Babci podnosi atrakcyjność zabawy o 100%...;o) Głupszych pomysłów już nikt nie ma...;o)
      Hyundai "i 20"...;o) Chyba trudniejszy "Nagusek" od Getza...;o)

      Usuń
  3. No może i ja się wreszcie doczekam! Synowa zaciążyła 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja lubię takie nowiny !! Gratulacje !! ;o)
      (Widzisz jak szybko minęło ??) ;o)

      Usuń
  4. Szkoda, że tak daleko, mój wnuk uwielbia wszelkie sale zabaw!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Wrocku jest urodzaj na sale zabaw...;o) My zwiedziliśmy jedną, ale bardzo przyzwoitą...;o)

      Usuń
  5. Ty zawsze byłaś młoda.... A na takiej sali zabaw to stałaś się.... dzieckiem.
    I tak trzymaj Gordyjeczko!!!
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę, ale PESEL staje na przeszkodzie...;o)

      Usuń
    2. Oszukuj Gordyjko PESEL jak długo się da!!! :)
      Kiedyś uwielbiałam zjeżdżalnie, jednakoż dawno nie miałam okazji sprawdzić czy mój PESEL w tem względzie nie powiedział BASTA!!! ;)

      Usuń
    3. Przy takim dopingu to nawet nie wypada "jojczyć" na wiek...;o)

      Usuń
  6. Karolina90

    niedz., 10 mar, 22:44

    Nie ma to jak babcia wiecznie młoda duchem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba trzymać fason...;o)

      (Wywaliło Cię)...;o)

      Usuń