Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

poniedziałek, 10 lutego 2020

Anielski certyfikat...

     Każdy awans człeka cieszy...No...Może nie każdy, bo sama przeżyłam kilka mało radosnych awansów, ale awans na "mamę" ciszy ogromnie, awans na "babcię" cieszy jeszcze bardziej, a awans na anioła...
Hmmm...
No właśnie...
     Nie to, żebym miała aspiracje do anielenia, bo czasy gdy miałam szeptane do uszka: "ty mój aniele", mam już dawno za sobą i teraz częściej cytuję: "w starym piecu diabeł pali", ale...
No cóż...
     Awansowałam na anioła...
     Na anioła na ziemi...;o)
Stwór nietuzinkowy...
     Ale awans jest jak najbardziej prawdziwy, a certyfikat mam na piśmie !!


     Babciny Grall...;o)
     Tak mi się Wnuki przypodobały...;o)
     A że dobre serduszka mają niewątpliwie, więc postanowiły tę nominację rozgłosić publicznie...


Długa, anielska tunika odpada...
     Takie skarpetki musi widzieć cały Świat !!
     To przynajmniej babcia będzie miała pretekst, żeby w szortach chodzić...;o)
Tylko, czy to przystoi Aniołowi ??
Czy ten awans nie wymusi statecznego zachowania ??
To szorty też do lamusa ??
Echhh...
Te anioły, to mają ciężki żywot...
     Ale awans od Wnuków otrzymany, rzecz święta !!
     A może wystarczy, jak będę "aniołem z fiołem" ?? (Na punkcie Wnuków - oczywiście)...;o)
     Założę skarpetki, zrobię sobie herbatki i zaczynam anielić...
Będzie się działo !! ;o)

14 komentarzy:

  1. Gratuluję.:) Ciekawe czy Dziadek też awansował?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że nosić i to tak, żeby wszyscy widzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej spostrzegawczych będę kopać po kostkach...;o)

      Usuń
  3. "Anioł z fiołem" to bardzo dobra opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuszny awans. Wszak babcie są aniołami.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co/jak anielisz aktualnie? Bo ze wnukom to wiadomo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałam nakryta !! Właśnie skończyłam...;o)

      Usuń
  6. Przekochane masz te wnuczęta! Anielskie akcesoria, no powód do dumy ;) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A kto powiedział, ze Anioły musza być stateczne? moim zdaniem nie :-)

    OdpowiedzUsuń