Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

piątek, 20 stycznia 2017

Nie bądź szprotką...

Szprotka szprotkę raz spotkała:
- Dokąd płyniesz rybko mała ??
- Zmierzam tam gdzie i ławica,
bo zbiorowość mnie zachwyca !!
- Ależ tam wieloryb czeka !!
Ja widziałam go z daleka !!
Szprotka sprawę przemyślała:
- Cóż ja znaczę, rybka mała ??
A z ławicą tworzę siłę !!
Z nią doznania będą miłe !!
Jak myślała, tak zrobiła...
I jako plankton skończyła...

Morał z czasem tu przybędzie,
takich "szprotek" pełno wszędzie...

8 komentarzy:

  1. A ja to nawet nie "szprotką", ale "szprotuńką" maciupeńką jestem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak, to jesteś wyjątkowo myślącą maciupeńką szprotuńką Kwiatuszku...;o)

      Usuń
  2. Plankton też czasem pożyteczny jest.... Wyobraż sobie, że same "wieloryby" pływają..
    zgroza i zagłada w oceanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja złożę ręce,
    tych średnich najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wynika,
      że bierzemy kierunek na "drapieżnika"...;o)

      Usuń
  4. Całe szczęście, że większość tu zaglądających na czele z autorką, do szprotek absolutnie się nie zalicza!!!!!Ps nienawidzę wtapiać się w tłum.

    OdpowiedzUsuń