Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

środa, 16 października 2024

Sierpień 2024 miesiącem imprezowym...

     Pisałam Wam na początku roku, że czeka nas kumulacja imprezowa...;o) Sierpień 2024 był prawdziwą kumulacją...

10 sierpnia Lucky obchodził 5 u-Rodziny !!

     Echhh...5 lat !! ;o) (zgodnie z szacunkami weterynarzy w lutym skończył 10 lat)...

     Właściwie to już całkiem inny psiak niż ten po adopcji...;o)

     Impreza była godna !! Torcik był mięsny (dla solenizanta) i czekoladowy (dla gości)...

Sukces tego roku ??

     Lucky bez blokad korzysta z rzecznych i jeziornych kąpieli (z pływaniem), ale prawdziwy entuzjazm wzbudził, kiedy skorzystał ze swojego basenu na Wrzosowisku (przez tydzień korzystał z niego jak z miski z wodą)...;o)

24 sierpnia Princeska skończyła 7 lat !!

     Impreza była wyjątkowa, bo Goście w większości wystąpili w strojach kąpielowych...Upał był niemiłosierny !! A głównym miejscem obchodów był ogrodowy basen...;o)


" O Królowo Kiełbasy, pierwsza w tej Rodzinie,

niechaj Twój wielki rekord, na Świecie zasłynie,

pobiłaś w kategorii i Tatę, i Dziadka,

sądząc po apetycie, dla Ciebie to wprawka.

Niech Ci kiełba da siłę i energię kosmosu,

najpiękniejszych darów życzymy od losu.

Zdrówko niech Ci sprzyja, fortuna niech służy

i niech uśmiech błyszczy na Twej pięknej buzi...♥

(Princeska "wcięłła" 3 "śląskie" z grilla !! Po prostu - uwielbia kiełbachę)...;o) 

     A przy okazji urodzin Wnusi, Babcia Gordyjka miała okazję spróbować czegoś nowego...


     Szaleć, nie szalałam - ale spróbowałam...I żyję...;o) Kości całe...;o)

29 sierpnia - Pierwsza 40 rocznica ślubu Dziadków !!

Awansowaliśmy do Grona Rubinowych...

A ledwie co...


6 komentarzy:

  1. Co za sierpień, gratulacje !
    Czas leci rakietą, a sprzęt dla wnusi wystrzałowy! Ale 3 kiełbachy?
    Wszystkiego dobrego dla wszystkich!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sierpień Petarda...;o)
      Trzy zjadła, nad czwartą się zastanawiała...;o)
      Zbiorowo dziękujemy...;o)

      Usuń
  2. Tyż mięsny osobnik ze mnie, był, ino ja przekładałam ponad wszystko...bekon :D
    Tera sytuacja się zmieniła, jarzynki i owocki najbardziej mi służą, zdrowotnie ;)
    Wszystkiem jubilatom wszystkiego co najlepsze życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miałam 7 lat to umiałam nawet z mielonego tłuszcz wydłubać...;o) Byłam na "bleee" do mięsa...;o)
      Dziękujemy...;o)

      Usuń
  3. Faktycznie... działo się u Was w sierpniu!!!
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń