Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

wtorek, 11 sierpnia 2015

Odczarowana Dziewuszka...

     Dostałam wczoraj przesyłkę...
Że ciągle przesyłki dostaję ??
Łoj tam, łoj tam...
Aż tyle ich nie ma...
A takich nie ma na pewno...
     Dagmara, moja Czarodziejka Holenderska, przysłała maila...Króciutki był...Ledwie kilka słów...I załącznik...
     Serce gordyjskie załomotało radośnie...

     
     Poznajecie ??
To Dziewuszka !!
     Dziewuszka w ukrywanych pod falbaniastymi sukienkami szortach, z ogromniastymi kokardami w bujnych warkoczach, i ledwie żywa ze strachu...
No...Może tego strachu tak bardzo nie widać...
Widocznie Dziewczyny z Sosnowca nie wiedzą co to strach...;o)
     Jest i spracowana dłoń Strasznego Stróża...
     I oczywiście...Tuptuś !!
Wszystko jest jak trzeba...
     Może Dziewuszka bardziej urodziwa niż się Matce Naturze udała, ale reklamacji składać nie będę...
     I teraz się okazało, że moje wspomnienia stały się również cząstką wspomnień Dagmary, bo portret Dziewuszki, to pierwsze dzieło jakie stworzyła na graficznym tablecie...
     Czyli, Dziewuszka jest nasza...Jej i moja...Odczarowana...
     Trzęsąc się ze strachu na tym "złomowisku", nie przypuszczałam, że taki będzie finał tej przygody...
     Dziękuję Holenderska Czarodziejko...;o)

17 komentarzy:

  1. Piękne,
    gratuluję
    prezentu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się ogromnie podoba...;o)

      Usuń
    2. Meritum dotykam,
      ciekawa technika.

      Usuń
    3. Trójkąciki i kółeczka,
      dostała w darze Dzieweczka...;o)

      Usuń
  2. Cieszę się, że się cieszysz i dziękuję za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Cię czymś jeszcze sprowokować...;o)

      Usuń
  3. Taka Dziewuszka jest dobra na wszystko:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. No przyznać muszę że obrazek ma duszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uchwyciła wielce,
      drżące strachem serce...;o)

      Usuń
  5. Może ja przez ten upał mało inteligentna jestem, ale czy to TY, ta Dziewuszka? Bo po kokardach cię nie poznaję:)) Obrazek faktycznie ładny:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podglądam twórczośc Dagmary i jestem zafascynowana Jej stylem i kolorystyką. Dziewuszka z duszą, kolorem i wspomnieniami! Cudna..............;o)

    OdpowiedzUsuń