Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

sobota, 5 kwietnia 2014

Się zachciało starej babie brykać...

     No dobra...Koniec ściemniania...
     Nie wyrabiam !!
     Przez kilka dni usiłowałam dogonić rzeczywistość, ale z niej jest niezła sprinterka, a moja kondycja ...Hmmm...Kiedyś była ??
     No to zostawałam nieustannie w "ogonie", a wieczorem mój "rachunek sumienia" polegał na wyliczeniu rzeczy, które "przesuwałam" na "jutro"...
"Jutro" było jeszcze gorzej...
     Tydzień temu, żywiąc jeszcze nadzieję, że coś się z tym zrobić da, dołożyłam do "czasu czuwania" godzinę...Budzik piał w środku nocy...Czyli o 7:00...
     Już w poniedziałek o 10:00 miałam 40 minut spóźnienia...
Orzesz...(ko)...
     Najbardziej na Świecie nie lubię Spóźnialskich...A spóźniać się sama przed sobą ??
Kataklizm !!
Chyba Ci Chińczycy, z tym przesuwaniem osi Ziemi przesadzili...
No to podjęłam heroiczne postanowienie...
Z czegoś muszę zrezygnować...
Przynajmniej na ten miesiąc...
     Czyli kwiecień- plecień co przeplata,
     a Gordyjka w kółko lata...
Maj będzie totalnie zakręcony...
Echhh...
Ale doczekać się już nie mogę...
Chociaż sama wizja podróży odrobinę mnie przeraża... 
Czyli ??
     Czyli siądę sobie na d..., na kanapie, dopiero w czerwcu, w pracy...
Nie ma co narzekać...
Wiedziało ciało, że może zbyt mało...
Pewne jest jedno...
Ból kręgosłupa odszedł w niebyt...
Od wzmożonych treningów boli mnie teraz wszystko...:o)
     Się zachciało starej babie brykać...

13 komentarzy:

  1. W maju, nie przypadkiem,
    będę starszym dziadkiem,
    a że chodzić już nie muszę,
    to nie będę gonić... muszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maj jest cudny na obchody,
      kwiaty nie wychodzą z mody...;o)

      Usuń
    2. Dodam do tego,
      że ja z... pierwszego. ;)

      Usuń
  2. Dobre brykanie nie jest złe bo jak kości się zastoją to dopiero problem!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi doskwiera, że jeszcze nie wiem gdzie brykniesz?? moż jak będę czytać wstecz to się dowiem? A może dopiero po powrocie z brykania ujawnisz? ( czmu bym się nie dziwiła bo zabobonna ostatnio jestem). Niech wszystko będzie jak potrzebujesz, żeby wybrykać się do woli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest to tajemnica,
      choć każda myśl mnie zachwyca...
      Była byś w skowronkach cała,
      bo byś ciągle malowała...
      Tak marzę...
      Pejzaże...;o)

      Usuń
  4. Brykaj z umiarem.
    Kiedyś dawno temu potrafiłam wyczyscić okna w całym domu a mam ich 11.Teraz czyszczę tylko dwa:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewięć zamuruj...;o)

      Usuń
    2. Zbyt mocno cenię sobie jasność żeby to zrobić.Prędzej poproszę kogoś żeby mi pomógł:))

      Usuń
    3. Powiem Ci w sekrecie, że ja też uwielbiam swoje okna...;o)

      Usuń
  5. Do głowy by mi nie przyszło że Ty stara baba jesteś!!!! To co ma powiedzieć babcia Stokrotka????
    Jest super i bedzie jeszcze lepiej - zapamiętaj to sobie Młoda Dziewczyno!!!

    OdpowiedzUsuń