Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

czwartek, 16 stycznia 2014

"Kumaci" śpią za darmochę...

     Odwiedził mnie pewien młody Człowiek...Chudzinka lat kilku...Dokładnie mówiąc, Uczeń klasy drugiej...Pewnie by nie było nic dziwnego w owych odwiedzinach, gdyby nie fakt, iż ów młody Człowiek taszczył pod pachą pokaźnych rozmiarów teczkę, wypchaną po brzegi dokumentami...
     - Poproszę ksero... - sprecyzował potrzebę, a ja z ciekawością zerknęłam na owe dokumenty...
Hmmm...
Buziak mi się roześmiał na ów widok...
     - Bierzesz udział w konkursie matematycznym ?? - zapytałam...
     - Tak... - odpowiedział smutno Chłopak...
     - Nie lubisz matematyki ?? - usiłowałam dociec przyczyny smutku...
     - Lubię...Ale tyle nauki... - westchnął Dzieciaczek...
     - Na konkursy zawsze trzeba sporo się namęczyć... - pokiwałam głową ze zrozumieniem...- Ale pewnie jesteś najlepszy w Klasie ?? - próbowałam poprawić Mu humor...
     - Jestem...Umiem tabliczkę mnożenia do stu...I dzielić w pamięci do stu...I dodawanie w słupku...I odejmowanie...- wyliczane umiejętności robiły na mnie wrażenie...
     - To pewnie zostaniesz Matematykiem, albo Informatykiem... - kontynuowałam rozmowę ...
     - Piłkarzem... - oświadczył mój Klient...
     - Piłkarzem ?? - zapytałam ze zdziwieniem... - Hmmm...Piłkarzowi matematyka tez jest potrzebna...- stwierdziłam...
     - No jasne !! - entuzjastycznie podchwycił Chłopiec... - Trzeba pieniądze liczyć !! Czy Pani wie, że najlepsi zarabiają 36 tysięcy złotych na godzinę ?? Nawet wtedy jak śpią... - otrzymałam wyjaśnienia...
Ło Matko i Córko...
Szczęka mi opadła do kolan...
Twarz Chłopaka emanowała podziwem dla posiadanych informacji...
No cóż...
Na miejscu Pani od matematyki też bym Go chyba na ten konkurs wysłała...
A tak swoją drogą...
Niby taki człek "kumaty" a za darmochę śpi...

9 komentarzy:

  1. :-)))
    Ciekawe co z niego wyrośnie ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto kopanie
    bardzo kocha,
    wie że nie jest
    to... darmocha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy młodzieniec piłkę kocha ??
      Czy to tylko żądza płocha ??

      Usuń
  3. Nad wyraz ogarnięty młodzieniec :)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście ciarki chodzą po plecach, jaka ta młodzież wyrachowana...
    A swoją drogą, gdzieś popełniliśmy błąd, wybierając nasze zawody... Ale gdzie?! Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń