Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

wtorek, 26 października 2021

YOER, joker dobrego handlu...

     Jak pewnie zauważyliście, do chwalenia to ja wyrywna nie jestem...Chociaż, nie powiem, kilka razy doceniłam publicznie dobrą robotę, niestandardową obsługę, czy fachowość...

Uwaga !! Będę chwalić...;o)

     Kilka miesięcy temu zakupiliśmy oczyszczacz powietrza...Sprzęt wypaśny (kilka niestandardowych funkcji), cena bardzo przystępna...Efekty ?? Miód, malina, a po brodzie soczek się leje...;o)

     I nagle, dnia pewnego sprzęt umilkł, panel przestał działać...Czarna rozpacz...

     Przepięć nie było (mamy wszystko pozabezpieczane, bo lubimy dbać o własne pieniądze), postępowaliśmy zgodnie z instrukcjami, więc co ??

No cóż...Gwarancja i kontakt ze Sprzedawcą...

Miny mieliśmy kiepskie...

Wiadomo, elektronika ma swoje prawa, a nawet najlepszy produkt czasem płata figle...

     Pan N. przesłał maila z zawiadomieniem o problemie...

     Odpowiedź nadeszła prawie natychmiast: "Na kiedy mamy zamówić Kuriera ??"

Cuda ??

     Kontakt ze Sprzedawcą był perfekcyjny...Powiem więcej...To my mieliśmy większy problem z datowaniem usługi, niż Oni z jej wykonaniem...

     W każdym razie...Kurier przybył, sprzęt odebrał...Nam pozostało puste miejsce...

     Otrzymaliśmy powiadomienia, że sprzęt dotarł do Serwisu...A dobę później, że reklamacja została uwzględniona, sprzęt naprawiony (z opisem co) i...Ruszył w drogę powrotną !!

Żeby Wam uzmysłowić szybkość tej operacji, dodam, że Pan Kurier wręczył mi paczkę z komentarzem:

     "- Jeszcze tego nie widziałem !! Szybciutko ten sprzęt do Was wrócił !!"

My byliśmy w lekkim szoku...

     Otwieramy paczkę i...

     Najpierw ryknęliśmy śmiechem...A potem Pan N. pobiegł po aparat, żeby to uwiecznić...

To w ramach "przeprosin" ??

Nie mamy pojęcia za co, ale gest był bardzo miły...;o)

     I bez mrugnięcia okiem mogę chwalić !!

1. Obsługa sprzedażowa: 6

2. Obsługa posprzedażowa: 6

3. Obsługa Klienta: 6

4. Kontakt z Firmą: 6

5. Obsługa serwisowa: 6

6. Wprawianie Klientów w dobry humor: 6

     Dzisiaj dostaliśmy maila z zapytaniem, czy wszystko w porządku...Takiego "szoka" żeśmy załapali, że zapomnieliśmy Ich powiadomić, że sprzęt dotarł i działa...Gapy z nas okrutne !!

     Postanowiłam publicznie Im podziękować !! A przy okazji, to niezła instrukcja dla innych Firm i Sprzedawców, jak obsługiwać Klientów, jak organizować pracę i jak traktować ludzi, którzy zaufali właśnie im...To procentuje !! 

     Reklama to drogi interes, a można ją mieć za free...;o)

     Pięknie dziękujemy Firmie YOER (do podania danych osobowych nie czuję się uprawniona) z Kościana...To była bardzo DOBRA ROBOTA !!

19 komentarzy:

  1. No super, takie rzeczy/ zjawiska trzeba chwalić!
    jestem pod wrażeniem! to tylko w filmach!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywna opowieść. Aż dziwne że w realu.

    OdpowiedzUsuń
  3. I niech ten szok zostanie na dłużej...:o) Wszystko lepiej się robi w lekkiej euforii....:o) Cuda, po prostu cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mieszane odczucia, bo to powinna być normalność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, normalność mamy inną...;o) Ale jednak się da być "nienormalnym" w tej normalności...;o)

      Usuń
  5. A jednak czasami da się coś zrobić bez zwłoki czasowej. Gest z kawą bardzo sympatyczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma lepszej reklamy niż zadowolony klient :D
    Wspaniale wiedzieć, że są jeszcze takie firmy.
    Moja koleżanka ostatnio szarpała się z reklamacją laptopa. Przestała działać klawiatura. Odsyłana z punktu do punktu w końcu mogła go gdzieś komuś oddać. Po miesiącu dopominania się o jakiekolwiek informacje dowiedziała się, że ma odebrać laptop. Laptop nadal umarły, za to karteczką "zalany". Zapłakana ruszyła do domu, interweniował starszy brat. Jak poszedł i rozpętał burzę w punkcie, to się nagle okazało, że "och, to taki laik tego laptopa oglądał i musiał się pomylić". W trzy dni wrócił laptop z nową, działającą klawiaturą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niestety...Twoja opowieść do stan realnej "normalności"...;o)

      Usuń
  7. Bombowy post 😍
    Cieszę się razem z wami z takiego podejścia sprzedawcy. Też mam parę sprawdzonych firm, sklepów do których nawet po latach wracam.
    No i smacznego życzę 🙂 foto trochę nieostre ale sądzę, że to kawa 😉

    OdpowiedzUsuń