Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

czwartek, 13 sierpnia 2020

Koniec darmochy...

OBWIESZCZENIE

      Wszystkich zainteresowanych rezydentów Wrzosowiska informuję, że od dnia 22.07.2020 roku pielenie przysługuje za owocowanie.
Nic nie ma darmo !!
      Wyżej wymieniona zasada obowiązuje od dnia ogłoszenia.


W imieniu Zarządu Wrzosowiska
Gordyjka


A że gołosłowna nie jestem...

Są zasługi...

Nie ma zasług...

A to już gordyjskie oczko w głowie...

One już sobie zasłużyły...;o) A teraz zasługują się jeszcze bardziej...;o) Produkują rozsady w ilościach hurtowych, na nowe stanowisko trusiowe...;o)

     A te rozczulają nieustannie, bo dają truskaweczki od maja do października (albo listopada)...;o)

19 komentarzy:

  1. Łoooooooooo Gordyjko, czy to się tak godzi?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!
    Rozśmieszyłaś mnie, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można od razu do "paszczęki"...;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak trzymać, nie ma usług na krzywy pysk, niewolnictwo się skończyło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje myśli płoche,
    Straciłem darmochę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie rozplanowałaś sobie to owocowe poletko :)
    A kogo zamierzasz zaangażować do tego zbierania? Kto jest największym "truskawkożercą"? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jam to !! Nie chwaląc się...;o)
      Procedury są proste: sadzę, zbieram, zażeram...;o)

      Usuń
  6. Hmm... A może bez pracy nie ma kołaczy?
    Krzaczki wyglądają cudownie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamuńciu - jak ja lubię truskaweczki!!!
    Zostaw mi chociaż ze dwie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muszę zostawiać !! Dojrzewają na bieżąco...;o)
      Przyjeżdżaj !! ;o)

      Usuń
  8. Własne truskaweczki, takie prosto z krzaczka, toż to niebo w gębie! ;D

    OdpowiedzUsuń