Dwa światy...

Bardzo Ważni Goście

czwartek, 24 listopada 2016

Komunikat bardzo specjalny...;o)

Uwaga !! Uwaga !!

     W okolicach Zaścianka widziany był Święty Mikołaj !! Wręczył mi prezent (ależ ja musiałam być grzeczna w tym roku !!) i oświadczył, iż w związku z przeludnieniem i problemami terrorystycznymi postanowił obdarowywać w tym roku bardziej niespodziewanie niż do tej pory !!
     Tak więc...Kominy czyścić !! Lufciki uchylać !! Listy pisać !! I na Mikołaja wyglądać !!
     No chyba, że byliście niegrzeczni ?? ;o)


P.S. Otrzymanych "fantów" nie ujawniam, żeby trwogi w Narodzie nie wywoływać...;o)

29 komentarzy:

  1. Ze mną taka bieda,
    że mnie nie odwiedza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśląc na opak,
      niegrzecznyś Chłopak !! ;o)

      Usuń
  2. Ja tam bym się nawet do jakiegoś Mikołaja przytuliła, gdyby mnie naszedł....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pilnuj daty !!
      Mój był żonaty...;o)

      Usuń
  3. Wolę się nie wychylać, bo pewnie pęk rózg byłby w robocie)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobraźnia ma mocno do pracy ruszyła, a co zobaczyła ..... ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja choć wiem że rózgi mogę się spodziewać zawsze nie tracę nadziei aż do końca:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rózga też dobra rzecz...;o)

      Usuń
    2. A co z Twoim blogiem znowu ?? Wejść się nie da...:o(

      Usuń
    3. nic o tym mi nie wiadomo ale dziwiłam się że komentarzy brak:(

      Usuń
    4. Zostaw mi namiary na bloga w komentarzach, bo straciłam listę czytelnianą, a z Nicka dostaję tylko komunikat "profil niedostępny"...;o)

      Usuń
    5. Gordyjko ponoć u mnie na blogu wszystko gra może dlatego jest problem ze nie masz mnie w swoich linkach?

      Usuń
    6. No to dawaj tego linka !! ;o)

      Usuń
    7. Proszę bardzo:)
      https://ela-diabelek.blogspot.com/

      Usuń
    8. Wdzięczność moja nie zna granic...;o)

      Usuń
  6. Pospieszny?:))) Jeśli to może wywołać trwogę, to zapewne dołączył... stosowne pozwolenie na posiadanie owych... prezentów?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na te nie trzeba pozwoleń...;o)

      Usuń
  7. Ja byłam grzeczna, ale nie wiem, czy zasłużyłam na prezent od Mikołaja...? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mowa !! Grzeczne Dziewczynki dostają prezenty hurtowo...;o)

      Usuń
  8. Wnet niebawem będzie słychać głośne: ho, ho, ho! i pytanie: czy są tutaj dzieci, które zasłużyły na prezentów moc;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym bliżej do "Mikołaja", tym "grzeczność" dzieci wzrasta...;o)

      Usuń
  9. To musiał być Kałasznikow. :)
    U mnie Mikołaj od dawna pogodził się z faktem, że szansa na trafiony prezent jest bliska zeru, więc pozwala mi kupić sobie samej prezencik. Wiem, mało romantyczne, ale lepsze to, niż kolejne wielkie rozczarowanie. Nie każdy Mikołaj ma odpowiedni gust i oko. A nietrafiony prezent, zwłaszcza jeśli kosztowny, strasznie boli. Dobrymi chęciami wiadomo co jest wybrukowane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kałach" bez zezwolenia ?? ;o)
      To Ty strasznie wybredna jesteś Helenko !! ;o)

      Usuń
  10. Nie zapomnę traumy jaką przeżyłam w dniu, kiedy dowiedziałam się, że Mikołaj to fikcja. Dzisiaj już zupełnie dobrze z tym funkcjonuję.Przyjęłam, że głupoty o jakiejś fikcji opowiadają. Jaka jest prawda to ja wiem.Przecież co roku do nas przychodzi i wszystkich prezentami obdarza. Prawdziwi Mikołaje są na świecie!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam.Ula

    OdpowiedzUsuń