Jak pewnie zauważyliście, do chwalenia to ja wyrywna nie jestem...Chociaż, nie powiem, kilka razy doceniłam publicznie dobrą robotę, niestandardową obsługę, czy fachowość...
Uwaga !! Będę chwalić...;o)
Kilka miesięcy temu zakupiliśmy oczyszczacz powietrza...Sprzęt wypaśny (kilka niestandardowych funkcji), cena bardzo przystępna...Efekty ?? Miód, malina, a po brodzie soczek się leje...;o)
I nagle, dnia pewnego sprzęt umilkł, panel przestał działać...Czarna rozpacz...
Przepięć nie było (mamy wszystko pozabezpieczane, bo lubimy dbać o własne pieniądze), postępowaliśmy zgodnie z instrukcjami, więc co ??
No cóż...Gwarancja i kontakt ze Sprzedawcą...
Miny mieliśmy kiepskie...
Wiadomo, elektronika ma swoje prawa, a nawet najlepszy produkt czasem płata figle...
Pan N. przesłał maila z zawiadomieniem o problemie...
Odpowiedź nadeszła prawie natychmiast: "Na kiedy mamy zamówić Kuriera ??"
Cuda ??
Kontakt ze Sprzedawcą był perfekcyjny...Powiem więcej...To my mieliśmy większy problem z datowaniem usługi, niż Oni z jej wykonaniem...
W każdym razie...Kurier przybył, sprzęt odebrał...Nam pozostało puste miejsce...
Otrzymaliśmy powiadomienia, że sprzęt dotarł do Serwisu...A dobę później, że reklamacja została uwzględniona, sprzęt naprawiony (z opisem co) i...Ruszył w drogę powrotną !!
Żeby Wam uzmysłowić szybkość tej operacji, dodam, że Pan Kurier wręczył mi paczkę z komentarzem:
"- Jeszcze tego nie widziałem !! Szybciutko ten sprzęt do Was wrócił !!"
My byliśmy w lekkim szoku...
Otwieramy paczkę i...
Najpierw ryknęliśmy śmiechem...A potem Pan N. pobiegł po aparat, żeby to uwiecznić...
To w ramach "przeprosin" ??
Nie mamy pojęcia za co, ale gest był bardzo miły...;o)
I bez mrugnięcia okiem mogę chwalić !!
1. Obsługa sprzedażowa: 6
2. Obsługa posprzedażowa: 6
3. Obsługa Klienta: 6
4. Kontakt z Firmą: 6
5. Obsługa serwisowa: 6
6. Wprawianie Klientów w dobry humor: 6
Dzisiaj dostaliśmy maila z zapytaniem, czy wszystko w porządku...Takiego "szoka" żeśmy załapali, że zapomnieliśmy Ich powiadomić, że sprzęt dotarł i działa...Gapy z nas okrutne !!
Postanowiłam publicznie Im podziękować !! A przy okazji, to niezła instrukcja dla innych Firm i Sprzedawców, jak obsługiwać Klientów, jak organizować pracę i jak traktować ludzi, którzy zaufali właśnie im...To procentuje !!
Reklama to drogi interes, a można ją mieć za free...;o)
Pięknie dziękujemy Firmie YOER (do podania danych osobowych nie czuję się uprawniona) z Kościana...To była bardzo DOBRA ROBOTA !!
No super, takie rzeczy/ zjawiska trzeba chwalić!
OdpowiedzUsuńjestem pod wrażeniem! to tylko w filmach!
jotka
Nam jeszcze szok nie przeszedł...;o)
UsuńBardzo pozytywna opowieść. Aż dziwne że w realu.
OdpowiedzUsuńTakimi cudami trzeba się podzielić...;o)
UsuńMoże idzie ku lepszemu?...
OdpowiedzUsuńJa nie mam nic przeciw temu...;o)
UsuńI niech ten szok zostanie na dłużej...:o) Wszystko lepiej się robi w lekkiej euforii....:o) Cuda, po prostu cuda!
OdpowiedzUsuńJak niewiele trzeba nam do szczęścia...;o)
UsuńCieszę się razem z Wami :-)
OdpowiedzUsuńRadość powinna być zaraźliwa...;o)
UsuńMam mieszane odczucia, bo to powinna być normalność...
OdpowiedzUsuńNiestety, normalność mamy inną...;o) Ale jednak się da być "nienormalnym" w tej normalności...;o)
UsuńA jednak czasami da się coś zrobić bez zwłoki czasowej. Gest z kawą bardzo sympatyczny. Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńI niech tak zostanie...;o)
UsuńNie ma lepszej reklamy niż zadowolony klient :D
OdpowiedzUsuńWspaniale wiedzieć, że są jeszcze takie firmy.
Moja koleżanka ostatnio szarpała się z reklamacją laptopa. Przestała działać klawiatura. Odsyłana z punktu do punktu w końcu mogła go gdzieś komuś oddać. Po miesiącu dopominania się o jakiekolwiek informacje dowiedziała się, że ma odebrać laptop. Laptop nadal umarły, za to karteczką "zalany". Zapłakana ruszyła do domu, interweniował starszy brat. Jak poszedł i rozpętał burzę w punkcie, to się nagle okazało, że "och, to taki laik tego laptopa oglądał i musiał się pomylić". W trzy dni wrócił laptop z nową, działającą klawiaturą...
I niestety...Twoja opowieść do stan realnej "normalności"...;o)
UsuńBombowy post 😍
OdpowiedzUsuńCieszę się razem z wami z takiego podejścia sprzedawcy. Też mam parę sprawdzonych firm, sklepów do których nawet po latach wracam.
No i smacznego życzę 🙂 foto trochę nieostre ale sądzę, że to kawa 😉
Dzięki...;o)
UsuńTrafiłeś Sherlocku...;o)
Niebywałe...
OdpowiedzUsuń